niedziela, 19 grudnia 2010

początek

nosiłem się z tym pomysłem od wielu lat, ale w końcu się przemogłem - znudziło mi się postowanie na FB.

interesuje mnie wiele różnych spraw. na co dzień zajmuję się prawem, ale mój umysł najbardziej rozpala historia, polityka i architektura. niezależnie od miejskiej propagandy, zakochałem się w Warszawie, więc interesują mnie wszystkie jej wspaniałości i problemy, głównie z perspektywy urbanistyki, architektury i komunikacji (kolejność nieprzypadkowa).

na pewno będę pisał o muzyce filmowej, gdyż soundtracki napędzają moje myśli od rana do wieczora.

nie braknie też postów odwołujących się do filozofii, socjologii, psychologii.

w kwestii filozofii. mottem przewodnim tego bloga są poszukiwania - ponieważ wierzę,że w tych wszystkich dziedzinach - chociaż mam utarte i wyrobione poglądy, jest jeszcze wiele aspektów, które nie są mi znane. diabeł tkwi w szczegółach, świat nie jest czarno-biały, złoty środek - te wszystkie frazy będą się tu przewijać nie raz i nie dwa. interesuje mnie odkrywanie tych wszystkich subtelności naszego świata, tych wszystkich odcieni szarości i jasności, tego złotego środka.

do tego oczywiście potrzebna jest mi dyskusja, bo tylko wymiana poglądów i myśli rodzi postęp i umożliwia odkrywanie owych zawiłości. dlatego zachęcam do komentowania, wręcz błagam o komentarze, refleksje, pomysły i różne koncepcje. może coś ciekawego się z tego urodzi - we mnie, albo w Tobie, Drogi Czytelniku, z pożytkiem dla nas obojga, a może i jeszcze kogoś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz